åre dag 2

idag gick vi upp halv elva, drog nästan direkt iväg till åre för att handla lite. Sedan släppte vi av carro och malin i skidbacken och jag och malin åkte och käkade lunch på hotellet.
Nu har jag legat här under och lyssnat på malin som låg och as garva här över mig till någon film, ja ni kan ju tänk er!
Nu håller hon på och byter om till serveringskläder, hon börjar om tjugo minuter så då blir jag själv här.
Klockan fyra börjar jag, väldigt segt ska jag säga att vänta på att börja, kommer somna vilken sekund som helst ju.
I morgon ska vi försöka börja träna på gymmet, vi tränar nämligen gratis ;)
kommer mer roliga bilder när jag laddat kameran ;)
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0