kaffe hos vitaminerna och sådär

tusen år sedan jag skrev, blir så ibland. fira Martin nu, så sitter hos kusinvitaminerna, tydligen är fika nu och det är väl bäst att springa ner en sväng då. :) men nu vet ni att jag lever fortfarande. ooch ooh, kaffe, det är bra idag.

ghrejk

längesedan det blev något bloggande och nu blänger hanna för att jag inte jobbar istället.
näringslära och två rätt stora uppgifter som ska in, snarast, i princip. hmpf. och jag är trött.

övningsköra med sandra och pappa i efetrmiddag, sen får vi se hur det blir.
igår; bio, rallybrudar, trevlig och lättsam film..
match innan det också, mot örebro, vinst, mycket skönt! ;D
Lugnt i lördags, filmkväll och grejer.
utekväll som inte riktigt var lika kul som vanligt i fredags.

på lördag, match mot linköping, på söndag, sova med klassen och b2 på Statt, studieresa nästa fredag. :)

NU; plugga.

twice again

hotell. i morse pratade vi om telefonväxel och grejer.. igen. för femhundraelfte gången. eller nåt sånt. sen fikarast, lite te och grejer. sen lunch. kaffe efter lunch. nu äre hotsoft. snart ska vi fixa lite isvatten och grejer till tant gredelin, skolledningen eller vilka det nu var skulle träffas där efter lunch, sen är det väl dags för fikarast igen och sen får vi förhoppningsvis sluta skapligt, mohaha. så jävla asjobbigt. eller bara rätt lugnt och massor av koffein. dock mår jag illa. det ger sig aldrig. hmpf.

var så jävla seg i början av dagen. sen skrev jag lite med sandra som är på safiren, och lite partymusik på allt, så nu är det igång igen. fredag juuu.

så förbannat fiffigt. ;D

dags för lite hardwork ;) tjenis

tjottahej

ja. jag äter godis. hetsäter. slänger i mig. men det är gott. det är okej liksom. just nu idag är det okej, för jag har tillåtet det. för övrigt. slappt just nu. inte mycket att göra. eller det finns det ju alltid. men jag gr inte mycket. men jg har tillåtit det med faktiskt. att mest göra-inte-så-mycket. Galna MMS gör att jag skäms sönder och samman, men va fan. vem vet hur länge till man lever liksom. Toppenhelg. Lite ströjobb, lite fest, lite filmmys, lite av varje. Göttans. I morse när jag vaknade var jag på ett myckt lågt humör. Ett sånt som bara vill sova och skita i allt. Men nu är jag igång igen och det blir att träna ikväll. Utan att det känns superjobbigt, faktiskt mer helt okej och så vidare ;)

du verkar inte helt rumsren, du ä ju trevlig och så annars men..

-

ett halvt poäng från MVG på provet om litteraturhistoria, Antiken och medeltiden. hmpf.


nu: förbereda muntligt framträdande.

RSS 2.0