vad är din grej?

sitter och smaskar ii mig godis. gottgottgottigottgottans.  var ute igår. eller, var hos cissi ett tag, vi avr bara några få tjejer, men ahde riktigt roligt, jag körde aerobics ;) ! sen blev det utgång, hängde lite i city och sånt ni vet ;);)
idag blev det att gå upp lite tidigt, för jag skulle till Svalsta och hjälpa mamma, inom hennes jobb, det var faktiskt roligt :) Vill ni köpa ett nytt hus? Hör av er till mig ;D

Mamma och jag tog en vända förbi mackedonkan och där åt jag en jättegod grekisk sallad, verkligen god. förvånansvärt. :P

väl hemma i stan skulle jag klippa gräset hos mormor, men han inte långt förns gräsklipparen small till, stängde av sig, luktade bensin och rök. hmmm.. sen fick vi inte igång den igen.. en liten explosion skulle man kunna säga, haha.

jag tog mina hurtskor och min mp3 och åkte och jobbade istället, så nu är det gjort för den här veckan.

under tiden som jag jobbade och grejade skulle mamma försöka klippa gräset så hon gick in till mormors granne och lånade deras gräsklippare, den hade hon sönder, ville bara flika in det, lite rolgit tycker jag :p råkade bryta av handtaget typ, haha. varit hennes dag idag. men hon är rolig ;)

under tiden hon sabbade för mormors granne och efetr att jag jobbat, gick jag djulörundan, skönt .. nu sitter jag här och mamma ahr precis masserat mig, dunderskönt. ska snart hoppa i säng. lika bra :)

i morogn ska jag flytta över till pappa, tänkte nog sola lite också. underbart väder verkligen :D haha..

nej men ahd et bra hörni. hejs.


geerej

Stefan Gustavsson. papa. Avläggning. Du ska inte läsa den här bloggen.

and stuff like that

ja nu sitter jag här.. sandra gick för typ.. två och en halv minut sen. Vi har suttit ute och druckit loka och käkat godis och snackat och fantiserat om olika sjuka situationer. haha. sen gick vi hit och körde guitar hero..

idag har jag tagit kort till typ id-kort o sånt. sengick jag och beställde id-kortet, men får det inte förns om flera veckor men såg att mitt pass inte går ut förns i juli så. har dock inte tagit ledigt än.. men det ska nog gå fint. :)

i morgon äre skola igen och sen.. typ. umgås o så. får la se :)

hör av dig nu dåååå. =/

somrigt och sådär

idag har det verkligen varit toppenväder. skola först, vi tog i princip varenda chans till att smita ut i solen och sätta oss, kanonskönt. fick lite färg också ;) men det är rätt tungt i skolan, eller ja, sisådär. redovisn9ngar, och pro och inlämningar och grejer om vart annat.. men det är så det ska vara såhär i ruschen ;)
sen var det nästan bara hem och vända, sen iväg och jobba två timmar, bra för framtid, och ekonomi och hela köret.
när jag kom hem var mormor här, <3. Jag käkade på direkten. sen sjöng mormor och jag singstar :)
Nu har jag suttit här och ugglat ett tag, ska skriva ut lite papper sen ska jag väl lägga min en stund, är lite trött och kommer antagligen vara groteskt trött i morgon bitti.

jag behöver fixa giltigt ID till Hultsfred, nästan skamligt att jag står utan ID-kort och med ett pass som går ut typ i Juni. Behöver fixa ledigt från skolan.. Behöver ta tag i det nu. Eller, det kan vänta tills i morogn ;)

Tjillivippen

cirkus en cirkus


sitter och lyssnar på nån.. remixad larv-sommarpop.. sånt där glatt..

blev bara nåra få timmars sömn i natt, har fått en släng av tröttism också tror jag, kan höra ihop? ;)
gick i alla fall upp och gick i morse, megastolt ;) haha.. sen serveringen i skolan.. det blev mest.. fel, och så.. hällde bland annat ut flertalet liter vatten i skolmatsalen, det tyckte eleverna som åt då var kul..
efter det gick jag hem, sandra och sofie har varit här och sjungt singstar och sådär.. sen kom mormor och nu har mormor, jag och mamma prcis käkat, fisk och färskpotatis, sockerärtor och sååååå. nu ska jag försöka hålla mig vaken tills jag ska lägga mig :P

ochvetnivaaad, i dag avr det nästan trettio grader på mammas balkong, på eftermiddagen, hur skönt som helst, fortsätt så moder jord ? ;)

nu ska jag vara social med mormor. hej

slår trummorna på stan nu?

ida påstår att jag börjar bli gammal. är man det om man går promenader, sitter med fötterna i fotbad på balkongen och lyssnar på gamla skivor, läser expressens söndagsbilaga, kvällsfikar och löser korsord?! ;)

nu ska jag strax lägga mig, ska väl upp o gå i morgon bitti igen.. så kan det vara.

har gått igenom min kalender lite.. om det blir som planerat ( man vet aldrig ) :
v.22: skola, plugga, jobba (städa) umgås, kanske festa, ja, mest som vanligt i princip
v.23: skola, plugga, städa och det dära, färga utväxten, ska till tandläkaren, det är nationaldagen på fredagen, ida fyller på söndagen, grattisgrattis, då åker jag till hultsfred också.
v.24: hultsfred hela veckan. får sommarlov på lördagen också men jag tar ju ut det lite i förtid.
v.25: har ju sommarlov, städa, umgås och så, får se, men ska ner till göteborg runt midsommar, blir bland annat liseberg på midsommardagen om det blir som planerat.
v.26: städa och bara vara, men blir peace&love-festivalen onsdag till söndag också.
v.27: det står inget speciellt i kalendern. bara vara kanske. och jobba.
v.28: mamma fyller år! grattis till henne.. jobba och det där så klart.
v.29:  Typ halva veckan Åhus med handbollen, spela handboll på stranden och sådär.

sen får vi väl se. ska försöka åka ner med Sandra till hennes pappa någon vända och sådär också.. och allt möjligt.. vi får la se.

nu ska jag kila. tjohejsan

gud var go när du blev till

ja, igår varte o umgås o så. blev att käka hos hanna på kvällen, gott och trevligt ;D., tack för det.
sen hem till mig o såär. det skrev jag ju om i natt,, väldigt trevligt i alla fall.

idag låg jag länge.. sen nu har jag gjort mig i ordning, ska snart hem o fira farmor på mors dag, sen fira mormor o ja ni vet.. sen kanske hitta på nåt..

nu måste jag kila. skirver mer sen.

muuusik

lasse lindh :D

Kom K

=}

klockan är snart halv fem och mammas kompisar är på väg o gå nu, förutom han som har däckat i fåtöljen. kul kväll, lite festande, singstar och massa skoj, massa rövarhistorier ;) jag och co gick ut och gick, en vända över stan, när vi kom hem var mamma och hennes vänner här, åt varma mackor och sjöng mer singstar. det är helt ljust ute.. jag känner mig lite lustig när jag håller mig vaken tills solen går upp..

kanske blir hallsberg om några timmar.. får se.
nu ska jag nog lägga mig i alla fall.

kramadjö

ruuhusch

var och städade lite förut, gick igenom allt o sådär, gick bra, :) sen kom sandra hit, vi gick och köpte pizza, haha, och smällde i oss den! efter en stund åkte hon till annapanna.. jag har legat och degat mest idag.. skönt det med..nu ahr jag fixat lite till ikväll, och nu kommer mamma så ska hon och jag till henne och fixa! ;) heejs


hör av er vid festtips!


morr'n

god morgon! klockan är runt nio och jag är redan uppe. det ser ut att vara kanonväder ute och det ska jag försöka ta vara på idag. legat och halvsovit och sådär i flera timmar, pappa och Ida som skulle iväg var ju uppe och stöka men det är skönt och komma upp. och det är groteskt skönt att vakna, och ha varit ute och umgåtts igår, men inte ha druckit, inte vakna med en massa 'ååååh neej', inte bakfull, ingenting. pigg som en lärka ;) dt brukar ju vara kul o gå ut och festa men man kan gå ut utan att dricka ibland.. först så gick jag och elin ut och åt på MC donald's, haha, sen hem tillbaka till elin.. proppade i mig godis så jag blev illamående (som ni hör så är jag inte så hårt med nyttigheterna, ack ack!), sen åkte vi ut till forssjö och kollade fotboll, det dög bra det! Efter det åkte var och en hem till sig,men efetr några timmar åkte jag till Marcus kompis Martin och satt där, hos dem galningarna. Men det var.. faschinerande.. haha. dom är bra sköna. Men jag begav mig i alla fall ner till staaan, city! Träffade på Sandra och Elin och co där nere, och där någonstans tog väl de muntra slut, jag hade inte väldigt tråkigt, jag träffade annat trevligt folk och sådär och stod och pratade och sådär, och tog det lugnt. Trevligt, trevligt. Mötte Magnus och David bland annat, längesen, även Danne, ja, en drös man kände igen.
nej men det blev en helt okej kväll, faktiskt! ;D Nu ska jag snart iväg och kolla där jag ska jobba i sommar, sen blir det väl en promenad eller något, vi får se. Sen umgås och ikväll blire og galej faktiskt, hoppas lite på det! :D

Juste, och i torsdags, jag gick på söders musikal då, den var bra, tyckte jag, ganska rolig! :)

De där musikalerna påminner mig om när jag gick på tallås, och även om studenterna har roligt nu och firar och allt och man själv också vill ta stundenten så, det är ju roligt o gå i skolan? Tänk den dagen man vaknar upp utan klass? Hmm.. Fast livet går ju vidare på sitt sätt.


Nu ska jag äta mer cheerios-flingor och onaka-fil eller vad det är.. har elva paket cheerios hemma så, bara att ösa i sig, haha!


Ha det bra allesammans!


bossa nova baby

är på riktigt dunder röj-fest humör. men lär inte bli så.. nu ska jag dra hem till elin och sen drar vi väl ut och käkar eller nåt.. sen får jag se. kanske blir att titta på fotboll, mycket möjligt.. eller att söka upp några fler vänner och hitta på något busigt.. eller sitta hemma och kukelura. vi får se ja. skulle i alla fall träffa elin nu ju, och sen skulle jag höra av mig till marcus och sen skulle jag höras vid med oskar också o sådär så nåt lär det ju bli i alla fall.. :D

börjar bli grått ute också, fyy. vill ha stekhet sommar, ;)

nu ska jag kila vidare. tjo


förresten, inlägget om glöd igår, det var inget illa menat personligen, det hoppas jag ni förstog. :)


den där elden

efter att tänkt, och skrivit om det där. att ta vara på livet. och det där.. så hade jag kontakt med fyra vänner. den ena skulle på söders musikal och jag ahr ingen biljett men ville följa med ändå; visst, vi försöker få in mig också. hon förstog också det där jag kände om att inte bara sitta hemma och gnälla. jg hör av mig till två vänner till; häng med på musikal. fick nej av båda två. båda var väl hängiga eller hade vart och pallade inte, orkade inte och nääää.. och egentligen, det gjorde ju inte mig nåt, eller, det var ju tråkigt, men ingen stor grej. men jag vart faktiskt lite småupprörd. iband är man sjuk och då är man det, ja. men jag vill se så mycket mer glöd och livsglädje. jag ser det, hos en del, lite grann. men jag vill känna så mycket mer hos många. jag tycker faktiskt att det är lite sorgligt. faktiskt. vart är elden?
den fjärde däremot, vet jag avr ute och festade igår med några vänner. kom precis hem efter en lång skoldag och ska nu snart iväg till ett annat samhälle, umgås, och sen sova där för att sen ha kul med klassen imorgon. en som kanske inte alltid gör det vettigaste, men som har förbannat roligt. trots att det kanske inte alltid är så smart så tyckr jag att det är skönt emd den livsglädjen, det spontana och halvgalna. det sociala och tokiga.

jag vill se mer eld, mer glöd, mer glädje. eller sorg, eller ilska. men att verkligen känna och leva, det är viktigt ju.

en av alla dagar är idag

hoppade i duschen, sminkade mig, åt frukost, allt det där. lite sådär som vanligt. men idag var det inte en vanlig torsdag. pappa gick till konsum och köpte näsdukar. mamma hade plockat liljekonvaljer till idag. Ida klädde sig i klänning och lockade håret. Idag var det begravning. För Maggi, som blev 51 år. 51 år..
En begravning med en del musik, mycket folk och mycket sorg. Men allt gick bra ändå, eller hur man ska säga. Sen åkte vi till Sultans, blåa rummet eller vad det heter, och fikade, paj och så. Maggi brukade göra pajer.
Sen åkte min familj och flera andra och kollade på blommorna.. Många fina.

Nu har jag precis kommit hem, efter att varit ute och gått, i ungefär två timmar. det var riktigt skönt faktiskt. dels att komma ut och röra på sig, och dels att få gå själv och tänka en hel del.

Jag har kommit fram till att självständighet är en sjukt bra egenskap. Det är klart att man inte behöver bli världens ensamvarg och bege sig ut på vischan helt själv bara för att aldrig förlora någon. Men jag menar, att inte hänga upp sitt liv på andra.
Jag läste också en text någon skrivit med tanke på peace & love's tema i år; VAKNA!
hon skrev om att leva sitt liv. att inte vara vid liv, utan att leva.

jag vill leva mitt liv, och älska. men när dagarna kommer, då man förlorar någon man älskar, vill jag att jag ska vara tillräckligt stark och självständig.

ett stort prov i skolan som gick dåligt, punktering på cykeln eller en ihållande förkylning är inte så jävla illa ändå. när man sätter perspektiv på det. man borde vara så förbannat tacksam.. i alla fall jag.

ta vara på dem man har, och det man har, och livet, nu. att leva. det ska jag försöka göra. försöka vara tacksam.

your dreams can't be my dreams

sitter i skolan.. missade första lektionen, blandade ihop allt lite grann :P
men kom i alla fall ut och gick i morse, det var skönt och det är underbart väder ute..


nu ska jag göra lite ordövningar. tjenixens.

Sitter i hotellsalen.. I morse när jag kom till skolan visade det sig att jag skulle vara i bordserveringen, resedan. fick snylta strumpbyxor och grejer till det, och till slut löste det sig. var där någon timma. sen byta om och gå till energikillarna, har såhär utbyte.. så de lärde mig svetsa och bocka rör och grejer.. det var roligare än jag trodde, hehe.. n'r de var hos oss fick de baka sockerkaka och muffins, inte lika avancerat kanske :P
sen bara käka och byta om igen. men då var vi massa elever och inte så många gäster så dom ställde mig som typ inkastare, folk som skulle köra brickserveringen i gjutaren försökte jag få in i resedan, gick dock inte så himla bra.. sen så skickade hon upp ,mig hit, till hotellsalen, ensam bland massa treor.. nu har jag gjort en sjurättersmeny och valt rött och vitt vin till. ska väl strax kila ner.. sen byta om igen och sen skriva provet.. hua.
och nu är det klart;
DET BLIR HULTSFRED MED ELIN!
Ta ledigt sista veckan och åka ner dit och jobba, sjukt kul! ;DD

Brabra.. nu ska jag kila. hejs

hurtmåndag

idag är en sån där veckodag, som är bra att ha. det är måndag, och jag gick upp halv sex och gikc ut och gick i cirka en timma. nu har jag duschat, ätit fruksot och gjort mig i ordning och packat grejerna till skolan. är hyfsat pigg efter promenaden och lite sådär stolt över att jag faktiskt tog mig i kragen och gick ut och gick som jag ahde lovat mig själv att göra. en sån här blir det en hel del gjort. först nu köket i skolan då, efter det skriva prov i ägg och fågel, vilket jag kan ganska bra, tror jag. sen gå till banken och kolla upp grejer med id-kort och massa, och sen ska sandra och jag anmäla oss hos körskolan, blir antagligen centrala. vi har som mål att ta körkort innan sommaren 2009.. efter anmälningen och det där ska jag hem, och laga mat, vilken ska vara kalr typ senast halv sex..

dock så lär dom väl reta mig hela dagen i skolan idag för att jag inte kunde hålla mig riktigt i helgen och syndade lite, precis som dom trodde, ajaj malin, inte så bra. ;)

i veckan ska jag bland annat på begravning, :'(, men det händer nog även en del roligt hoppas jag, ska beställa tågbiljett til borlänge och sådär! blir bra..

nej, måste kila. hej


söndag

ute är det.. regnigt. eller ja, blött i alla fall. och jag sitter i morgonrock och ska försöka ta mig så pass samman så jag får i mig frukosten idag. sen ska jag packa mina grejer för jag ska hem till pappa idag. ska även plugga på ägg- och fågelprovet tills i morgon. funderar på att åka och träna också, men vi får se.

igår var det, ganska kul. eller, jajo. det var inget fel på festen i säg, mycket folk, musik och alltihopa, men jag lyckades aldrig riktigt känna något drag.. men det blir juu inte bättre än vad man gör det till så det var väl upp till mig kanske..

jag syndade med sjukt lite chips, och typ två glas vin. skärpning på det. men det går framåt i alla fall!

:)))))))))))))))))

jahajahajajahahajajajajajajaja. YES!

Annapanna päronskaft ska också med till peace&love, den lilla luvern. Haha, buse där. Det kommer bli sjukt bra! Nu väntar vi bara på att Elin ska hänka! Övertalningsteamet är i full gång. ;)

Sandra, den här sommaren ska dte bli av ? Inga oförutsagda händelser två veckor innan igen ? ;)

juste

glömde berätta!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG SKA TILL PEACE & LOVE I SOMMAR! ;DDDDD

Jag, jossan, sandra, eric, och kanske elin och kanske cissi och kanske massa andra tusen. jag är i extas. typ.

jag har syndat

uschja. jag har ätit lite lite kladdkaka, lite scones, och en liten kaka. en liten synd här va, haha. men sandra tyckte att det var okej. elin också. och jag mår bra. haha ;D men nu, skärpning. haha. självdisciplin noll, men jag lovar, det är bättre, och det ska bli ännu bättre.

och jag är så groteskt sugen på fest. igen. som vanligt en vårig fredag. men icke. det blir hemmakväll igen. verkligen en sån hemmakväll.. och jag kan ju gotta mig i att vakna i gott skick i morgon när många av vännerna kommer må såååå dåligt. ;)

nu ska jag och elin prata framtidsplaner. :) halabaloba.

¤

nu ska jag lägga mig. mer än nödvändigt. senaste timmarna har jag reagerat på allt och inget och bråkat och skällt och varit ledsen och hängig och allt. förkylningen är inte vad den borde och det värker i huvudet och jag är sliten.
förstår inte ens att jag tillåter mig själv till att ta diskutioner på typ msn, i det skicket. det är som gjort för att misslyckas.

i morgon börjar min hälsosamma månad. ingen alkohol, inget smågodis, inget onyttigt snacks, inte läsk eller sånt, och sen gå varje morgon då jag är mer frisk än jag är nu. fram till skolavslutningen. dricka vatten och en del mjölk och annat som är nyttigt, äta okej, och sådär. sen på skolavslutningen blir det ju fest och så då. men ska klara mig fram till dess. blir nog bra. Sandra ska hjälpa till att tjata på mig. hejaheja.

nej, nu ska jag göra mig i ordning för natten, i morgon ska jag gå till skolan en stund, eller, ja, hela dagen förutom idrotten blir det väl.

ha det bra. puss

he knows just what to do

ledig idag, mycket skönt. och skrev bara nationella i skolan igår, sen gick jag hem.
är inte alls särskilt pigg. men nu håller jag på o gör mig i ordning och ska hem till marcus. :)
i går kom sandra hit en svängis, vi pluggade lite och satt och pratade om ditt och datt. sen åkte jag till marcus en kort stund också, men han och rob skulle och träna..

nej, jag är redan sen så jag måste väl rappa på. ooooch jag ska bli bättre på att skriva här. nångång. ;)


lasse lindh - the stuff


something new

laddade hem last.fm igår. skönt. bara sitta och lyssna på massa musik. än så länge är det fortfarande lite krångligt men det går bättre och bättre med att förstå sig på det. smidigt i alla fall.

idag fyller jag år. snart kommer det lite gäster, släkt och sandra och hennes mamma carina och sådär. vi ska fika, kladdkaka, chokladmousse, ananaspaj, glass och grejer, mums. det blir bra.

mindre bra är min förkylning som kom som en vind, mer eller mindre. täppt, hängig och ögonen bränner. hmmmpf. den reder sig nog snart.

nu ska jag återgå till musiken. tjong

just idag mår jag bra

sjöng jag igår. ett tag. det upphörde dock. men det var kul.. dans, musik, trevligt folk och massa annat. tackar alla för de fina presenterna jag fick.. idag har jag städat, dammsugit och torkat golv och grejat, sen kom Sandra. vi har legat på gräsmattan, jag låg och solade. Snackade om igår och massa annat, sen klippte jag lite gräs och Ida, jag, Sandra och pappa satte upp studsmattan, haha. har också fikat, på den jättegoda tårtan jag fick igår av Jossan och kanske från hennes vän Sofia också? har varit vaken sen typ klockan sex i morse, vaknae och kunde inte somna om, uuuuh. Nu har sandra precis gått. jag ska hoppa i duschen och sen göra mig i ordning, handbollsavslutning för ledarna, herrarna och damerna ikväll.. hade gärna gjort något anantmen det får duga, funderar på om man ska dra ihop ett gäng och mysa vid vindskyddet ikväll eller något. vi får se, mår ju lite bättre nu i alla fall, skapligt.. haha.
nej, morsning hörni.

%

okej. de drog. skönt. nu är det snart lunch, och sen sex och samlevnadsinfo av skolsköterskan. sen håltimma. sen kostprov. i morse var det nationella i matte. igår var det serveringsredovisning. i morgon är det ergonomiprov. på fredag livsmedelshygienprov. brabrabra. ;) yes.

på fredag blire party. om det inte vore för allt tjafs som är överallt skulle jag nog vara riktigt sugen. fast det är jag ändå, lite ;)

drömde konstig dröm i natt också, som om min kropp föröskte ställa in sig på vissa saker i för tid, för att jag inte ska bli totalförstörd när de inträffar. eller något. jag vet, nu är det gåtor igen. men drömmer saker som är troliga men som jag inte vill vara med om. puh. ska försöka jobba nu. ulla ser mindre nöjd ut med mig. ;/

ujgk

svenskalektion. ska försöka samla fakta och diverse om dialekter. går dåligt. eller. om jag försökte fokusera lite så skulle det väl gå. men så är inte fallet.
tänker på typ, allt annat än det.
och nu invaderade el-tvåorna hela salen. hjälp.

och jag förstår inte hur det kan vara så himla svårt att relatera till något annat än sin egen situation.

nu ska jag väl låta någon annan sätta sig här. mors


¨

godissugen. något så kopiöst. verkligen. sådär galet. eller kanske inte just på godis, men på något, något sött.

något sött som lenar de salta såren. haha.

nej uäh. lite sådär självömkig, hängig och tycker det vore skönt att vara onyttig, ta det lugnt, och se eller höra på något annat, något som inte är här, tv, musik, vad som. men ska nog lägga mig snart..

umgåtts med lite folk idag, Marcus och co och sådär. trevligt. kollade fotboll, pratade fest och ja-ni-vet, bara satt och hängde.

även haft utv.-samtal, som gick.. bra? kanske det, ja.

nu ska ni slippa läsa mer, adjöss.

som virvlade bort

nu sitter jag här igen. och ugglar.
Oskar vart faktiskt lite orolig för mig igår, lät det som. han tyckte det lät som om jag fått någon sorts dödsångest, haha. För att jag pratade om att ta vara på livet och det och dem man har omkring sig. För att jag inte ville ägna mitt liv åt att följa TV-serier och sånt, hehe.

men jag sitter faktiskt inte bara här för ugglandets skull. Jag har gjort en hel power-point-presentation idag, om vett och etikett men inriktning på bordsskick. Är riktigt stolt faktiskt, haha, sån där grej jag skjutit fram men tog tag i idag. För örigt idag ahr jag klippt gräset hos mormor, och fikat lite där, och ävn hunnit gått djulörundan, skönt och komma ut och gå lite, och det är ju helt fantastiskt väder.

igår var jag och åt tacos och spelade bowling i hallen, med laget, jag var som alltid dålig på bowling, men det ar trevligt. :) Efter det blev jag jätterastlös, och det avr verkligen väder för att gå ut. Så jag ringde varenda en jag kunde komma på som kanske skulle ut eller sådär, till slut fick jag tag i Marcus i Sandras klass. Vi gick upp på hans vind och satte oss, i varsin fåtölj och pratade. Ingen lampa fungerade så vi satt i kolmörkret där uppe på vinden, haha. Sen gick vi ner på stan och träffade Oskar och co. Sedan vidare till någon snubbe marcus kände igen, och därifrån gick jag och träffade marcus K och Rob hemma hos Angelica. Så jag kom ut en liten sväng i alla fall, haha.

Nu ska jag käka lite och sen flytta över till pappa. Den här veckan ska det städas, som bara den. och tränas. usch, går segt med träningen, hehe. 

utvecklingssamtal i morgon också, brukar gå bra men gilalr det ändå inte, hmpf.

Aja, skriver mer en annan gång, tjo.

#

norrköping idag, med mamma, pappa och Ida. det var trevligt, kollade in vad jag önskade mig så de kunde handla födelsedagspresenter ;) , sen köpte jag en klänning till nästa helg o så också. :) När vi kom hem sjöng hela familjen singstar, haha, något alla borde få höra, eller få slippa, eller ja, riktigt roligt var det i alla fall. Nu har jag precis kommit upp ur ett väldigt varmt bad och jag känner mig helt seg, usch.

Kvällen igår vart inte heller sådär dunderlyckad, men jag känner inte för att förklara det här och nu.













Du vet vad jag vill ha.

och plötsligt

valborgsmässoafton igår. festade till lite. men regnväder, massa fylla och bråk, inte jättelyckad kväll.
vaknade i morse och kände ingen lust till att parta ikväll igen men nu sitter jag här, klar för utgång. mamma kommer snart hem och sen ska vi hämta Sandra och Anna och sen åka ut på feeest. hoppas på en bra kväll.

idagen har jag inte gjort så mycket, varit hos mormor och sådär. :)

jag tycker att man ska stå för vad man gjort men en del konsekvenser är överdrifter. något som andra ser som skoj kanske någon annan blir sjukt kränkt av, uusch.

RSS 2.0