-

inga lektioner idag. bara genomgång av enkät. sen körlektion och frissan.

sandra och jag ska till mormor ikväll, visa nya klänningen och grejer, ta en fika. mm, trevligt va.

fetaste bettet på benet också. typ myggbett. eller något annat lustigt. rena kokan. jävligt snyggt faktiskt.


nu blir det pasta och lax. det ni.


Hjälten

Han som räddade sig själv. Dagens hjälte är Magnus Sandquist. Vilken pärla. Vilken uppryckning. Ärligt talat trodde jag inte riktigt att det skulle gå vägen för honom. men han gjorde en uppryckning, en sjujävlars sådan. Hoppas på god fortsättning, och en-dag-i-taget-metoden. Schysst kämpat! <3

Puss och god natt då folket.

-

jävligt trött på allt tjat. varit i hallen i cirka tjugo timmar i helgen, varit ute fredag och lördag men tagit det väldigt lugnt. idag gick jag på engelskan och näringsläran men svenskan var inställd och i matten jobbar jag själv. så jag gick hem när jag var klar. det passade inte mamma. eller det var lugnt att jag gick hem. men inte att jag inte tänkt gå tillbaka för att plugga matte. "man kan inte bara satsa på festandet" . nej för jag är ju inte den enda i familjen som jobbat och tjänat pengar både denna helg och förra. två veckor och en dag, sen är jag myndig. mohahah. sug på den ni. sen lite pengar på det så kan vi ha jävligt roligt.

(;

ja alltså. festen jag nyss skrev att jag fixade musik till. ni har väl inte missat att rena rama brakfesten är på g? håhåhå

-

jävla sätt alltså. skulle sova tidigt idag, eller, ta det lugnt hemma i alla fall. ni vet van veeteren, något bad och sen sova. skulle bara till kakan en snabbis och fixa musik inför festen. slängde i mig en pan pizza och sen satte jag mig med sandra och började fixa skivan. typ runt sju-tiden. satsade på att vara hemma till nio. just det. just det. just det. som vanligt tog det lite längre tid än jag tänkt. så nu har jag precis börjat bränna skivan. men då har jag först letat fram musiken till så ska det låta som vi ska "leka" på festen, laddat hem, samlat i en mapp, bytt ut de jag inte fick tag i, letat fram andra övriga låtar, laddat hem andra, etc etc. sitter med världens lurar i soffan hos kakan och svettas som en jävla klimakteriekossa. bara av att sitta. alltså. jag är kladdig. så varmt har vi det. hett vetni. sandra är också här. så lite behärskade är vi. mohahaha.

tony lär inte bli glad nu alltså när jag antyder att vi ligger här och delar kroppsvätskor fast han egentligen kollar tönt-tv och jag svettas framför datorn och sandra mest hänger. mihi.

tackar och bugar

ligger krasslig hemma. andra dagen i rad. igår kunde jag slappna av och ta det lugnt. idag tar det emot. börjarpå alvar bli stressad av att inte kunna göra allt jag "borde". och då är det andra dagen idag. haha. ligger inte hemma sjuk så ofta kan jag tillägga. jag har inte tid :P men det är bra träning för mig att ta det lugnt och ställa in alla planer.

men igår kväll när jag ligger här, hängig och dan och sugen på allt som har med onyttigheter och göra tittar tony förbi, med en påse godis till mig. håhå? hur rart var inte det på en skala? hahaa, den ni. då var det någon som blev glad kan jag säga. tack kakan!

det är vad det är

min hysteriska telefonen stänger av sig hela tiden. tokdör. för att det sen är lätt som en plätt att få igång den. men pust för att den stänger av sig.

nu kom det. alldeles nyss. "ska vi gå och fika nu tycker ni?" "eeeh, aa"

det tycker vi.

.

jag har läst varenda blogg. nästan. kollat igenom varenda bild på bilddagboken. surfat runt och bara fördrivit tiden. men ska det för i helvete aldrig bli fika på det här stället eller? ah!

förresten lovade jag uinde rlunchen diag att jag skulle sjunga "my heart will go on" på föräldrakvällen nästa vecka. skulle ju kunna börja öva på den kanske.

-

redovisat arbetet om atenresan. skrivit klart arbetet om miljömärkning. gjorde som sagt klart hotsoftprovet och blev godkänd. har rensat mitt fack. känns som att det är i slutet av terminen. och det är det. ca 25 skoldagar kvar. och man vet ju hur det är i slutet. i början av slutet, typ nu, då kommer ruschen. i slutet av slutet händer inget. man glider runt som en oljad fisk och har det bra. just nu är det bara 1 & ½ timme kvar och en del av den ska gå till fika. så klart. mihihi. och skitsnack givetvis. sen ska jag på stan med modern min och inhandla lite prylar. (;

di ba doo doo

hon är bra bitter alltså. nu ska jag skriva lite om miljömärkning. det är bra. hoppas att Ewa tycker att det är relevant för mig att jobba med naturkunskap på hotell-lektionen.

håkan fyllde tjugo i onsdags. martin fyller tjugo i morgon. sandra fyller arton på söndag. ikväll blir det träning och no alcohol. i morgon ska jag vara med småtjejerna, katrineholm handboll cup, sen blir det jobb, sen galej. mihihi.

jag kan inte komma på så mycket att skriva. ska fundera en stund.

-

ojojoj så länge sen jag skrev. men nu har jag precis blivit godkänd på hotsoftprovet, ewa är som vanligt inte här och jag har lite extra tid över och en dator. fast nu kom hon. hejs

RSS 2.0