hejhejhej va

trött som ett as. men kanonhelg verkligen. hur  kul som helst, hela helgen. fixade lite i fredags, och pga en potatisskalare blev det lite ölhäng hos grannen också. norrköping i lördags med anna, sandra, sara, bea, mutter, oskar, simon och erik. inhandlad emassa saker och det känns som det var hundra år sen jag shoppade sådär. väl hemma fixade vi massor, sandra och jag och cissi kom o häjlpte till och sen fler o fler. middag, typ 23 pers. sen fest efetråt, massa folk, massa musik, massa av det mesta. verkligen sjukt kul. sen stan.. och en halvgalen natt. städa typ 8 timmar eller nåt igår, med sandra och anna. på kvällen var jag med sandra, anna, oskar, mutter och håkan. kulkul. :)
idag skola. ansvarsråd, möte med rektorn, och VG på naturkunskapen och vg kändes bra. bara så jäkla trött nu. vila en stund, snart kommer sandra och sofie och fikar med mig. mys. :)

heyheyhey

har inte blivit så mycket pluggande idag. fast det hade behövts. massa grejer till i morgon, men, det löser sig.:)
var hos anna tidigare idag, hon spelade lite för mig och jag gjord einte mycket.
sandra kom över hit förut och ida hade hittat filmen 'ärtor och morrhår' så vi tittade på den.
träning efter det.. gick inte toppen och jag kände av ryggen. men kul var'e. skönt att våran sköna stämning har infunnits sig..

i morogn blir det veckans första och näst näst-sista. mohaha, eller nåt ..? sen blir det nog vattenpipa med sandra, kan tänkas, o planera inför helgen. finns en hel del att göra, o torsdagsefetrmiddagen går ju bort eftersom jag är i hallen då, och antingen fredag eller lördag ska jag till norrköping så.. det gäller att strukturera upp allt i tid ;) praktiskt bara en och en halv dag kvar att fixa, men jag gillar sånt så ;).

nu ska jag snart hoppa i duschen, sen lägga mig. satt och kollade på bilder på modeller förut, före och efter retuchering. efter dem bilderna gick jag och hämtade godispåsen, haha.

ha det gott, mina vänner. :)

-

lillIda. ;)     Ja, jag har tråkigt.


yey

så jävla partysugen så att jag inte ens kan sova. haha stört. som om jag inte skulle ha festat på månader och det skulle komma värsta brakfesten nu. det är inte det där drickasuget liksom. utan själva grejen med att ha massa vänner samlade till bra och skön musik och man har skitkul tillsammans. jag vill ha helg nu.

men träna och plugga i morgon. skola onsdag. handboll o skola torsdag. skola och nåt kul på fredag. norrköping och party lördag. yey. ;D plus att jag har lovat mig själv att träna varje dag. puh.

idag, vingåker, gymmet, anna, film och nu musikdunkande.

-

ont i huvudet , men nu blir det gymmet.
ingen semesterersättning så jag surar.
party på lördag, jag längtar.

fan ta er.

when you wake up

du lovade att höra av dig när du vaknade, mend et blev det visst inget med. =/

åkte ner på stan och köpte ny vattenpipa idag, den gamla levde som sagt sitt egna liv, sen åkte jag till Jossan, och rökte vattenpipa med henne och Elin, världens drag på pipan fick vi, haha, trevligt var'e. Får se vad som hände rikväll..

Önskar att Sandra vore hemma..

den spanska räven rev en annan räv

arbeta om spanien efetr lunch. typ nån timma. sen rast. sen nu jobba fyrtio minuter kanske. sen fika. sen gå hem. haha. lugna puckar. sen fixa inför kvällen.

anna hade pratat med oskar som hade avslöjat en hel del. det innebar att jag också fick berätta massor. jaja. man ska ju vara ärlig och nu när hon frågade fick hon reda på det. men hon verkar glad i hågen trots allt. höhöö. men han ahde ju kunnat förbereda mig på detta. eller nåt. jäjää. skönt o ha korten på borden nu i alla fall. a

nu ska jag sjunga vidare. ;)

-

får jag inte gå på lunch snart lär jag dö av svält. eller nåt i den stilen.

up & go

hotell idag igen. hotsoft nu.. så seegt. lunch om fyrtiofem minuter.. hoppas att det blir något annat efter det.
party ikväll! ;D yey! radion står på och spelar massa partylåtar. party! party! party!

okej

hotell idag.. sov en timma extra i morse och sen så ahr vi bara pratat så inte så jobbig dag än så länge.. slutar klockan två också och innan det ska vi hinna emd en fika också. ;) haha.

igår efetr skolan blev det mat hos mormor, potatismos och köttbullar, mycket gott ;) sen gymmet och lite solning. ett tips till att solare är att inte sola i nättrosor, haha.. resten får man klura ut själv.
blev inte så brun, men blev väl lite bättre kanske.. känner i alla fall av träningen och det känns alltid bra ;D

ikv'äll äre lillträning och sen damträning. kulkul. sen träffa danne och snacka lite. skönt och prata av sig!

i morgon blir det ös och på söndag seriestart. kom o kika. 13.00 i A-hallen duveholm. :)

japp

okej, då vet jag. tack så mycket.

bjuuufjh

ont i ryggen. mycket ont. gick sådär halvbra att träna. det var kul. vi var några fler idag och några kom som inte varit där på länge heller. kulkul.. väl hemma blev det äppelkaka och vaniljsås eller nåt. snart dusch och sen läggdags. i morgon nytt jävla samtal om engelskan. jag vill inte. jag vill vara omogen och bara vägra och få byta grupp. eller vill och vill. men det är ju en rätt lätt lösning för mig o bara skita i allt. men lärarna verkar inte vilja samma. får se hur det blir.

för övrigt är det ensamt, kallt, och ute är det mörkt. det är ju mysigt, förutom det där ensamma.

eller, egentligen ska man inte säga att man är ensam, när man har massa, som jag har, men jag menade inte så. alla förstog nog. alla sju läsare. ;)

hmpf

engelskalektion. jag kommer inte ens lite överens med engelskaläraren och blir bara upprörd. och inte bara idag. igår också. och typ massa andra gånger.

personkemin stämmer inte ens lite grann. usch. bara jobbigt.

men lunch snart nu. sköntskönt.

-

idag när jag kom hem från skolan satt mamma och arbetade. haha. men det var roligare än så. hon hade införskaffat ett par läsglasögon och hon ser så himla annorlunda ut i dem. hon är inte ful eller så, men det ser så himla kul ut. jag börjar skratta varje gång jag ser henne, extra kul blir det ju eftersom hon har dom hängandes sådär långt ner på näsan. haha.

för övrigt så gick jag en promenad när jag kom hem från skolan och nu sitter jag här. var inte riktigt på mitt bästa humör idag, trött och allt möjligt, och anna och dem var inte heller på topp så det slutade med att jag sprang runt emd killarna i skolan. det var trevligt, men allt gick rätt trögt och jag är fortfarande lite down.. men sandra kommer nog hit ikväll och hon brukar få mig på bättre humör. får se vad vi hittar på.. kanske kan träffa några, eller hyra nån film kanske. :)
inte för att pengarna flödar så vi kan göra vad som helst men nåt brukar man ju kunna hitta pöö..

men snart kommer pengarna. jag har massaaaa saker jag ska köpa då. eller ja. massa och massa.

~ en jacka
~ nytt smink, typ kajal, eyeliner, ögonskugga, rouge, foundation, ja, typ allt, det går på sista kvarten.
~ en parfym, kylie's.
~ en ny vattenpipa som jag och sandra ska dela på, våran är sönder. :(
~ en ny telefon. vet inte vilken än men någon ska jag nog kunna hitta..

plus att jag ska åka till göteborg med sandra och parta i oktober också. ;D

så det är ju en del. pust. eller. för en del är det ingenting. men det är ju för dom det..
.

                                      

men nu ska jag kila till konsum. hör av er om ni vill hitta på något, puss.





yepp

fundrar på att ringa och väcka sandra bara för att jävlas. ;) hon har ju tagit nån jävla sovmorgon. och jag är svintrött.. men börjar komma igång nu. kort skoldag idag, skönt.
känner för att bara lägga mig ner och ligga kvar där. tills något bra händer. men jag vet att det är jag som ska skapa det där braiga och inte ligga och vänta.. jag vet ju det. ;/

bara för att

:)

Jag och Richard, han med min hatt på huvudet, så söt. ;)


.går igenom alla bilder. bra tidsfördriv.


-

sandra har varit här och pluggat. medeltiden, matspjälkning, ekologi och hjälpt mig med engelskan. mormor kom förbi också, och ida hade namnsdag (grattis till henne). sandra gick nyss.. jag är rätt trött men ändå inte sovtrött. bara mest lugn. skulle kunna sitta här länge till. bara sitta. men jag vill inte sova. jag vet inte varför men.. jag vill vara uppe. haha. i morogn blir det skola, sen får jag väl se. mer plugga antar jag. det finns en del vill jag lova.

nu blir det emr musik. puss

so what


I got a brand new attitude
And i'm gonna wear it tonight
I wanna get in trouble
I wanna start a fight

And i don't need you
And guess what
I'm having more fun
And now that we're done
I'm gonna show you tonight
I'm alright, I'm just fine
And you're a tool
So so what?

so what


I got a brand new attitude
And i'm gonna wear it tonight
I wanna get in trouble
I wanna start a fight

And i don't need you
And guess what
I'm having more fun
And now that we're done
I'm gonna show you tonight
I'm alright, I'm just fine
And you're a tool
So so what?

i really need

söndag. seg dag idag. jag är sådär halvvirrig och måste tänka efter för minsta lilla idag. i fredags varte lite galej hos Lisa, jag var.. hängig. haha. men det var mycket roligt folk och bra stämning. sköjsköj. igår så åkte jag till gnesta och tittade handboll, Ida spelade och så. Var väl ingen succé precis och det hördes på gubbarna. Väl hemma gick jag till Lisa för att hämta hem singstaret. hela lördagen blev helt oplaerad men kul. haha. först oplanerat gnesta då, ingen lustigt med det, men sen släpade jag med sandra för o hämta grejerna hos lisa, vek av hem till hanna på hemvägen. lämnade singstar-grejerna där, och gick hem och åt. ringde in eviss och sara och sådär och skapade lite fest hemma hos hanna.. började med jakob, hanna, jag, sandra, ida, eviss och sara. sen kom lisa, denice, tobbe, danne och flera av det gänget. massa musik, och singstar och grejer. skön, spontan fest. haha.. ner på stan sen.. dött. minst sagt. som vanligt. mötte oskar och anna och mutter och gänget. de hade kollat film eller nåt. sandra och jag vandrade alltså omkring där nere.folk kom och folk gick. hann hem till hanna och somna där en sväng, och sen hittade vi john och magnus på stan och följde med dom hem till mange. en liten vilopaus där emd. sen knallade sandra och jag hem och klockan var väl runt halv fem... föstår inte vart tiden tog vägen men fort gick det i alla fall. jag ahde kul. inte hela tiden, men då var det någon som var så jävla snäll. :'). men mycket kul hade vi också.

idag blev det djulörondan, nu har jg duschat, ska snart pcka och åka till mamma, sandra och jag ska käkaäppelkakaoch vaniljsås nu först. sen ska vil alltså till mammsen och sen plugga. massa plugg är det. puuh..

seriestart i handbollen på söndag också. ;D



this is it

hotell idag. och igår.

mår illa, har ont i magen, i ryggen och har svårt att hålla mig i lagom temperatur. min kropp spelar ett spratt med mig. är det nu jag ska spela med eller?

har varit förkyld och hängig i veckan men igår så slutade jag skolan strax innan två, gick hem, gjorde matlåda, dammsög undervåningen, torkade golvet i köket, vek kläder och gick ner till hallen. tränade småtjejerna. käkade lite då och då när det passade sig. joggade en vända ute och sen tränade jag med laget. sandra kom över på kvällen och vi åt godis och pratade.. skönt o komma igång lite och inte bara ligga i soffan.

nu sitter jag i hotellsalen. har haft lektion i en timma typ och jag har inte börjat med övningarna än.. haha, ack ack.

ikväll blire väl party. klart att det ska väl bli kul men jag är inte superpeppad. men det kommer nog under dagen. eller jo fan. jag är peppad. nu när sandra ska röja också så blir det nog kalas. fast jag har kul när hon håller sig i skinent också. hon är rolig för jämnan sådär, flickebarnet. ;)

MOHAHAHA.

edhvjn

seg som en liten bulldeg. rökelser, vila och te. har gått en liten, litenpromenad, annars blir det mycket tv-tittande. hmpf. men skolan gick väl bra, det må jag säga. ;) ingen träning idagmen sandrakommer nog snart och pluggar litemed mig. blir nog scones då också. är så jäkla sugen hela tiden.

förresten. grattis alex till körkortet. :)

kom igen bara

är inte helt på topp. förkylningen lyser med sin närvaro och jag är inte superpigg. men annars är det bra..

träningsmatch mot p-93 i torsdags, vi förlorade med en hel del men jag var nöjd ändå, kändes som det släppte lite för mig då och det vore så jäkla skönt, tack julia och lisa, och nu är det bara och tuta och köra.

i fredags festade vi lite hemma hos mig, sen blev det stan, kvällen var väl bra men ingen hundrapoängare..

ska inte sga att jag var uppe med tuppen i lördags men väl uppe så blev det en promenix och ta det lugnt, sen göra mig i ordning för kvällen, blåsa ballonger och greja. mamma, sandra och jag fraktade ungefär 50 ballonger från mamma till anna i pluttbilen, haha, sjukt kul. väl hos anna grattade vi henne lite, sen kom det lite folk och vi festade på, sen stan, sen hem till matte, sen stan, sen hem till whitey och sen hem. hemma runt fyra på morgonen och jag hade riktigt kul den kvälle och för min del var det riktigt.. galet. eller nåt. kul i alla fall. ujuj. alla hade inte samma lyckade kväll och då är det ju tråkigt..:'/

söndagen blev lugn, träffade sandra och sådär. fixade i garderoben och i bokhyllan och gick igenom gamla papper och grejade, styrde upp lite i rummet.

idag varte skola, grått och regnigt ute, jag var trött och det var det många andra som var också, väl hemma från skolan blev jag liggandes i soffan..sen käkade vi lite och nu har jag pluggat i timmar. sandra kom över och pluggade med mig. vi drck te och skrev om arbetsmiljö och översatte en engelsk text och jag fixade såhär OCR-nummer till körkortspapper och sandra skrev lite om antiken och nu har jag skrivit lite trafikteori också, känns som jag hann med massor. flera ämnen och läxor och annat som ska göras. nu ska jag bara fixa lite med disken sen lägga mig.

får se hur det blir emd handbollen i morgon med tanke på att jag är lite krasslig men ska försöka piggna på mig nu. har nån jävla dundernäsgrejsmedel från egypten som är helt sjukt .. sjukt.. kraftfull.den är jag glad för ;)

nu äre disken som gäller. tjo på er.

heja på er.

you forget

onsdag idag. lugn dag.. det är påös hela tiden. något som händer. som ska göras. som görs. men det är kul.
fick världens feedback av lisa och julia igår och det var verkligen vad som behövdes. så nu blir det järnet hädanefter med handbollen.. ;) det känns mycket bra. och skolan går bra, och är kul. mestadels. men jag börjar bli virrig. jag tappar bort saker hela tiden och glömmer vad jag ska säga och så vidare. mamma pratar om att varva ner. men i natt sov jag runt åtta timmar, och sen åkte jag ut till stalls backe på mentorsdag, plockade svamp, åt lunch, gick en tipspromenad och sen avr mentorsdagen slut (?!). haha. mitt lag kom tvåa på svampplockningen, men mycket mer än så lyckades vi inte åstadkomma. jag gick hem och stekte på lite svamp och äpple och la mig framför soffan. nu har jag badat och gjort mig i ordning, ska snart på ledarträff. har bestämt med mamma att ta det lugnt ikväll men nu är jag ju jättepigg. förstår mig inte på mig själv. en ostressig dag och jag är hur pigg som helst. men ska ta det lugnt. men man behöver ju inte ligga på sofflocket för det. så får se vad som händer. kanske träffa någon eller nåt hoppas jag.. :)

blir dåligt med uppdateringar men.. stå ut. ;)

RSS 2.0