pparty

här är det hur bra som helst, att leva såhär med människor i en lägenhet är otroligt kul. Man lär känna så mycket nytt folk, och man har roligt som fan ;D. Jag trivs verkligen här, som jag oftast alltid gör när man åker iväg såhär.
Vi praktiserar lite då och då, är lediga lite då och då. Festande blir det också endel , och mycket umgänge. Det känns som det gått väldigt fort att lära känna alla, som en lite extra familj här uppe.
Praktiken går bra, det är rätt mycket dötid!
Igår hade vi bestämt att vi betralar ju inte 200 kr för att gå till bygget och se mustach, men sen kom vi på att de spelar ju bara på ett dans golv, så halv nio satte vi igång och började dricka lite spontant sådär. Tio stod taxin här. Helt okej kväll, jag skulle verkligen dricka, och ja det gjorde jag så några luckor blev det faktiskt. Hemma igen sen på natten blev det efterfest, var både där uppe och här hos oss,killarna var galna och klädde av sig och sprang nakna runt huset. Vilken kväll !
sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0