-

I söndags var vi ute, vi förfestade här hemma eftersom vi var ensamna. Klokan tio stod taxin här och vi begav oss in till åre där vi sedan gick in på Dippan. Först var det helt dött men sen rulla det in massa folk.
Det fanns tre dansgolv och vi dansade konstant i fyra timmar, kan tänka mig att det såg väldigt roligt ut när vi försökte oss på att dansa tung hiphop . haha, men grymt kul vart det. Efter många timmars dansande tog vi taxi med de från carins krog hemåt, jag och malin a gick snabbt in å blanda en lite drink och gick sedan upp på efterfest. Klockan sex kom jag i säng, men det var en riktigt bra kväll, lite ångest har man kanske, men det går nog över snart får jag hoppas (;.
Igår var vi lediga vilket behövdes efter den natten.
Börjar klockan fyra idag så nu ligger jag mest och väntar på att få gå ner och börja jobba, pust vad tråkigt. Men det blir alltid bättre när man kommit igång igen.
sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0