-

Färre läsare igen. Tycker jag håller regelbunden uppdatering. Kanske skriver om fel saker?
Kan i alla fall berätta den snaskiga nyheten att gubben är borta. Försvunnen. Inte här. Pratade inte med varann på typ två dagar men igår pratade han med både mig och Sandra och var trevlig och det kändes som att allt var lugnt men vi höll oss fortfarande stillsamma och efter att jag sett en film igår kväll nere på hotellet gick jag och lade mig. Ungefär som alla andra. Dock festades på övervåningen. Personalen på Karins Krog för lite liv då och då och vi vet att han verkligen har stört sig på dom. Och igår hade dom tydligen väsnats igen. Jag är ju som jag är och märkte inte ens av dom. Dock hade killarna hört av dom.
I morse hörde jag att Oskar pratade med någon i telefon, bankade på någon dörr och det framgick att man letade efter någon. Efter någon timma klev jag upp och dom frågade om Sandra hade sett till Björne i morse, jag förklarade att Sandra jobbade eftermiddag idag och därför inte varit uppe än. Dom bad mig titta in i Björnes rum.
Sagt och gjort. Försiktigt öppnar jag dörren men inser snart att jag skulle kunnat slängt upp den på vid gavel för där inne var det och är fortfarande tomt. Det är städat och hans grejer är borta. Sängarna är prydligt bäddade och inte en pinal som var hans syntes till. Tydligen hade han inte heller varit på hotellet så kökschefen hade undrat. Vem vet var den människan är nu.
Vet inte om dom fortfarande inte fått kontakt med honom men jag har då i alla fall inte hört något om det.
Lika gärna som han bara demonstrerar så kan han ha dragit för gott och just nu befinna sig på någon solig strand. Det vet man aldrig med honom.
Tillsammans med Gustav och Sandra har jag idag kört iväg bilen till en verkstad och nu sitter jag i min säng och väntar ut tiden. Börjar jobba klockan tre. Och i morgon kommer Tony. :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0