-

verkligen brutalt rutten på att uppdatera.

köpt kort på friskis. körde basjympa i måndags, spinning i tisdags och igår, torsdag blev det också basjympa.
var ganska bombis på att spinning inte var bra för fittan. sandra trodde däremot tvärtom. ännu har jag inte kunnat konstaterat något men än så länge har det inte blivit sämre i alla fall. ;)

igår var det vattenpipakväll. sara, tony, mutter, angelica och sandra kikade förbi på två vattenpipor och lite värmeljus. i mitt lilla rum. så innan alla hann gå var syret där inne så dåligt att ljus slocknade. haha. halvt pratade i sömnen gjorde jag också.

ikväll blir det lite hippiegalej och i morgon ska jag titta på någon film. tony har visst sett den och han tippar att jag kommer börja böla. känns bra. melodifestivalen får det nog bli i morgon också.

tjippiholej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0