praktik dag 1

00.13 är klockan nu, vi har precis suttit och roat oss med våra kära lägehetsvänner, vilka människor, härliga är det rätta ordet. Om fem och en halv timme ska jag kliva upp, i morgon har jag frukosten och börjar halv sju!
Första praktik dagen idag, det var väldigt tråkigt, man gjorde nästan ingenting, var inga gäster så jag stod mest bara där, men det var trevlig och tror det kommer funka bra.
Malin a och carro var lediga så de spelade biljard med våra grannar medans jag och malin stod och slet 20 meter bort ;) fyfan. Men vi hann också var med en stund där på slutet.
När vi åker hem kommer de här vi delar lägenhet med vara som en andra familj .
Ledsen, men inga bilder nu heller,  men i morgon kan det nog bli några
Godnatt nu
sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0