party like a rockstar

alltså har ni inte ångbastat måste ni göra det.
Efter gårdagens pass drog jag och malin  och tränade och sen fick hon mig till att basta, det är så skönt, och allt är gratis ;)
Min praktik är jätte tråkig, idag har ja försök säga saker och prata på en massa, men jag får liksom ingen respons, går man istället ut dit malin är så får man mer respons men ändå är det väldigt lugnt och stillsamt. Jobbade bara fyra timmar idag, men de fyra timmarna var som fyra dagar. Det är alltid kvälls buffé, idag hade vi tjugo gäster och ni kan tänka er att det inte finns något att göra. De putsar inte bestick och glas å sånt så då finns det verkligen ingenting man kan pyssla med när man inte behöver duka av bord.
Men praktikplatsen i sig är det inget fel på, jag tycker ändå verkligen bra om människorna, men det är ju det att det finns så lite att göra, och de kan ju inte de jag jobbar med hjälpa faktiskt.
Igår festade vi, man går mest ut söndag måndag och tisdag här, förfest i våran lya, grabbarna var nere på hotellet,  vi var där en sväng och fick goda drinkar! Sen drog vi oss upp till grannarna här ovanför, hände typ ingenting. Men sen åkte jag och Malin A med de till "stan" , malin L och carro stannade hemma med de andra.
typ fyrtio minuters kö, men det var det värt, jag hade skit kul, men det var sjukt mycket folk! studentveckor nu ! Sen efterfest här ovanför till halv sex, och ja sen blev det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0