God morgon

God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga i kör. Förfestade igår, här i lägenheten, vandrade senare ner hotelllobyn, gick upp och fortsatte festa i lägenheten. Gick sedan upp till grannarna. Sen slutade festen här hemma i soffan och till sist somnade jag i min säng. Sandra och Malin åkte till bygget och festade men jag och Carro stannade hemma. Skönt tycker jag.
Sandra blöder näsblod men när det har slutet tänker jag baske mig släpa med henne ner till lunchen och äta lite. Sen blir det lite vila och sen börjar praktiken för mig klockan tre. De flesta i lägenheten har sovmorgon och sover fortfarande..
Har ont i kroppen efter träningen igår, känner mig seg efter festandet, längtar efter tony och är förkyld så det kan bli en långdragen dag detta. Särskilt med tanke på att jag kommer sakna han i över tre veckor till..
I övrigt är väl allt bra. Förutom att min lön fortfarande inte kommit så jag sitter inne på hela förmögenheten 4 kronor och femtio öre.
Ni får säga vad vi ska skriva om. Idétorkan är definitiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0