Utkast: Feb. 10, 2010

helt ärligt. jag har varit dålig på uppdateringen nu när tony varit här. men det tycker ni väl ändå är förlåtligt? vi har ju aktiverat oss med bad och snowboardåkning och utflykter och det ena med det andra och sen har vi ju spelat spel och kollat på film och allt? förstår om ni känner er bortprioriterade för det var ni faktiskt men nu är ni inte det längre. okej? deal?
Igår var jag, Tony och Carro i skidbacken. Det var bra mycket roligare än när jag och Tony var på kvällskidåkning i Duved för det var hemskt. Jag åkte ner för den jävla backen en gång, med mycket möda och sen knäppte jag loss snowboarden och satte mig i snön och surade resten av kvällen. Lite kall blev jag.. Igår var det som sagt mycket roligare. Inte lika branta backar, inte lika isigt, inte lika spårigt i liften, det var ine lika djävulskt helt enkelt. Så det var ju lattjo lajbans.
Alltså detta över skrev jag igår. sen publicerades tydligen inte det, och bara en femtedel av allt jag skrev fanns kvar. Kort och gott skrev jag om att jag höll på att köra ihjäl oss allihop. Körde av vägen. Skrev om hur killar raggade på krogen trots att Tony var med. Etc etc. Meen, jag får göra någon längre utläggning någon annan gång.

Kommentarer
Postat av: Fat Tony

Ja jävla drägg där alltså.. Borde fan ha kickat skiten ur alla.:P Nej men jag höll mig jävligt lugn faktiskt. Skumt nog.

2010-02-11 @ 13:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0