-

Dippan igår. Det var kul. Jag har ju min älskade Tony men jag ska inte sticka under stolen med att det var fullt av grabs som "shakeade" loss. Det gjorde jag med. Jag dansade konstant i fyra timmar. Det fanns ett schlagergolv, ett senaste hitsen-golv med massa partylåtar och så fanns det ett RnB-golv. Vi började med schlagern, gick över till hits-golvet och sedan slutade vi med att flowa runt i något sorts svett-ång-moln på det där RnB-golvet. Niggahgolvet ;)
Idag vaknade jag i vanlig ordning med bakfylleångest och lade mig i kökssoffan och drack ett gas äppeljuice och två koppar te. Det hjälpte om ens något så minimalt. Gjorde mig i ordning och kände mig tillräckligt bra för att köra. Bilen krånglar med batteriet. (Konstigt när det dygnet runt varje dygn är kallare än tjugo minusgrader.) Gustav hjälpte oss att starta bilen med startkablar, eller han hjälpte till genom att vi fick starta våran med hjälp av hans batteri. Sedan återstod cirka en evighet av köld bestående av att skrapa insidan av rutorna på bilen. Väl ute på vägen kände jag mig i väldigt dåligt skick. Inte ätit mycket, festat hela gårdagskvällen och var iskall. Satt och skakade och koncentrerade mig som aldrig förr, och det var tur att jag pallade. För Sandra var i ännu värre skick än mig. Båda två tyckte att det var riktigt otäckt att åka bil idag. Som om alla mötande bilar skulle kolldiera med just oss.
Nu är jag i alla fall hemma. Jag har tinat upp undet täcket och hunnit läst en del i min bok under tiden som datorn har vilat upp sig efter ett litet hacka-upp-sig-utbrott. Känner mig nere just nu och tjejerna sover medan några av killarna sitter inne på sina rum och några är nere på hotellet. Lite skönt att vara själv också faktiskt.
Nu ska jag kolla mejlen och sen kanske försöka aktivera mig med mer läsning eller möjligtvis någon socialare, hörde ryktas om film på hotellet ikväll, får se hur det artar sig..
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0