-

Pappa, jag ser att du läser min blogg. Ville bara hälsa; Hej Hej Pappa!
Gustav fick också hälsa, han hälsar; Hej Hopp GummiSnopp
Vi andra hälsar att Gustav är en skvallerkärring som rapporterar händelserna här i lägenheten direkt ner till oskar på hotellet, via sms. Kännns lite.. fjortis?! :P
Tony är här och det känns bra. Igår var jag, Sandra och Tony på Copperhill och tittade och vi var även ute och åkte och tittade lite på fjällen. ;)
På kvällen festade vi, och här hemma blev det som vanligt efterfest. Gustav, Johan och Patrik klädde av sig nakna och sprang runt huset.
Idag när vi vaknade gick jag och Tony och badade och bastade, jätteskönt. Sen blev det praktik.
I morgon blir det kvällsskidåkning, om allt följer planerna.
detta var ett sjukt ointressant inlägg, men vad gör väl det?
Puss

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej var rädd om dig bara gumman så att du orkar med praktiken sen ärdet aldrig fel med lite party när man är i Åre, ha det gott.

papsen

2010-02-06 @ 16:32:32
Postat av: syster

kul att du hälsar till mig i din blogg, pappa tjatar om din blogg och när jag säger att han inte ska läsa den säger han att du skrev "hej hopp gummipip" ;)

vore ju jävligt trevligt om ni kunde komma hem iår. kramkram, festa lite åt mig med för det är dött i denna stad, man får åka utanför stan om man ska kunna festa, pusspuss sup hårt!

2010-02-16 @ 15:08:26
Postat av: syster

kul att du hälsar till mig i din blogg, pappa tjatar om din blogg och när jag säger att han inte ska läsa den säger han att du skrev "hej hopp gummipip" ;)

vore ju jävligt trevligt om ni kunde komma hem iår. kramkram, festa lite åt mig med för det är dött i denna stad, man får åka utanför stan om man ska kunna festa, pusspuss sup hårt!

2010-02-16 @ 15:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0